Friday 8 June 2012

My new business cards have arrived!

I ordered some new business cards from Vistaprint just a week ago and today they arrived in the post!
I used one of their special offers and ordered 250 premium cards (blank in the back) for free, with a small charge for uploading my own image instead of using their predesigned template (though I find many of them very nice) and the price of postage.

I composed my background in PhotoShop, choosing a solid taupe colour and placing a small image in the corner.  I then chose a blank Vistaprint template, uploaded my image and added text (red dots are from Symbols font).



I am very happy with the result! True, the cards have matt finish and are not as glamurous as Moo cards but they will serve their purpose very well for the price of 3.5 Euro cent per card.

Have a great weekend, everyone, see you soon!

6 comments:

  1. The business cards look fantastic and I also love your new blogger photo and design!

    ReplyDelete
  2. Thank you, Elisa, I am glad you like it - have a great weekend!

    ReplyDelete
  3. Luštne so, pa res še skoraj zastonj. Ko bi jaz znala uporabljat fotoshop...to bi blo super! Čist sem leva za te zadeve, pa tudi video tutoriali se mi zdijo...ne vem, zakomplicirani. Al sem pa jaz mal preveč nestrpna, se mi sploh ne ljubiure in ure sedet pred računalnikom :).
    Tudi meni je zelo všeč vizualna podoba tvojega bloga, pa fotka v headerju je res lepa.

    ReplyDelete
  4. Hvala, Valentina, z veseljem ti naredim kakšen banner ali podlago za vizitko, če potrebuješ, kar javi mi! Na mojem bannerju je pa fotka iz pomladnega Augsburga, kjer smo živeli pred Francijo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za prijaznost, mogoče te kdaj res pocukam, če se mi prej ne uspe naučit. Sicer si pa predstavljam da boš imela v bižnji prihodnosti pestro in razburkano. A nisi rekla da se selite v novo hišo? Meni je bilo to sicer zlo fino ampak tudi stresno če sem čist iskrena.
      A vi se pa veliko selite? Augsburg, pa to, pa francija, kam pa zdaj?

      Delete
    2. Velikih (in malih) selitev je zaenkrat dovolj, zdaj se selimo samo 5 minut stran, v novo hiško z vrtom, do sedaj smo živeli v središču mesteca (Pontarlier). Slike sledijo...

      Delete

Loddelina designs - since 2001

Related Posts with Thumbnails